The Real Bleach

Najlepsze forum PBF o tematyce Bleach

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-03-06 11:34:24

Caim

http://img34.imageshack.us/img34/8527/65574279.png

Zarejestrowany: 2011-02-27
Posty: 26
Punktów :   

System obrażeń

Czym jest system obrażeń? Jest to spis obrażeń jakie możemy odnieść podczas starcia, tutaj dowiecie się jak są one groźne dla waszej postaci i których obrażeń należy unikać. Każdy z nas ma 100% życia, dany atak zabiera pewien procent z naszego hp.Oto spis:

Draśnięcie- Niegroźna rana, pojedyncze draśnięcie nie powoduje żadnego uszczerbku na zdrowiu, jedyne co wywołuje taka rana to niewielkie pieczenie.

Płytka rana cięta- Najczęściej spotykana rana, jeżeli zostanie nam zadana tracimy 1%-3% naszego zdrowia, tym większa różnica między naszą wytrzymałością a siłą przeciwnika tym obrażenia mogą być większe, obrażenia zwiększają się o 1% co 2pkt różnicy np: Gracz A ma 8wytrzymałości zaś gracz B ma 10 siły, gracz B jest w stanie zadać od 1%-4%.

Głęboka rana cięta- Rana podobna do wcześniejszej jednak jest od niej głębsza przez co bardziej zagraża zdrowiu, po zadaniu nam takiej rany tracimy 4%-7%. Zasada zwiększania obrażeń jest identyczna jak wyżej.

Płytka rana kłuta- Rana jest o wiele groźniejsza od wcześniejszych, tracimy od 9%-13%. 1% obrażeń zwiększa się co 3pkt różnicy.

Głęboka rana kłuta-Bardzo niebezpieczna rana, po otrzymaniu takiej rany krwawienie jest obfite a uszkodzeniu mogą ulec narządy wewnętrzne. Tracimy 15%-20% hp, obrażenia zwiększają się tak jak w przypadku płytkiej rany kłutej.

Skręcenie/zwichnięcie- dana kończyna przestaje prawidłowo funkcjonować, ból jest bardzo silny i uniemożliwia nam poruszanie daną kończyną. Tracimy 16%-22% hp. Dodatkowo nasza szybkość zmniejsza się o 5. Obrażenia nie mogą zostać zwiększone! Jeżeli skręcimy kark to śmierć jest oczywiście natychmiastowa.

Złamanie- Kość ulega złamaniu, dana kończyna puchnie nam, jakikolwiek ruch wywołuje falę bólu. Złamana kończyna staje się bezużyteczna. Tracimy 25%-30%. Dodatkowo jeżeli złamanie jest otwarte(tzn. Kość przebiła się przez skórę) to tracimy 30%-40%, dodatkowo z powodu krwotoku tracimy co 2 tury 1% hp. Nasza szybkość maleje o 8.

Przebicie na wylot- Nasze ciało zostało przebite, błyskawicznie tracimy krew, dodatkowo narządy wewnętrzne mogły zostać uszkodzone, tracimy 50%-60%, dodatkowo z powodu obfitego krwotoku tracimy co 3 tury 4%hp. Jeżeli przebite zostaną serce, głowa śmierć jest natychmiastowa, jeżeli przebita została krtań to przy życiu utrzymujemy się przez 3 tury.

Odcięcie kończyny- Nasza kończyna została odcięta, tracimy 75% hp(jeżeli jest to głowa umieramy od razu). Krwawienie jest bardzo obfite, co 3 tury tracimy 4% hp


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrNsUqgijA_kDG2PLD8Lb-oaOvV8cM-0WvGlACVhp-iCacCzk1(KP)
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOoTlCQCuV1ckPk57HJa4CM-J0hwptp5sWG5B6bg9TdZgSmyXhGA(Dom)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plczęści pokoje w Dziwnówku tolkien